inb@radonnb.co.rs+38118502046
SIMPOZIJUMI

Institut
Niška Banja

Meni
  • COVID-19
    • Post covid rehabilitacija
    • COVID-19
    • ODLIKOVANJE
    • OBAVEŠTENJE
    • Kardiovaskularni bolesnici
    • Reumatološki bolesnici
    • Kineziterapija – vežbe
    • Galerija slika
    • Galerija slika Covid-19
    • Knjiga utisaka Covid-19
    • Saradnja – Kopnena vojska Srbije
    • Covid bolnica Instituta “Niška Banja” – film
    • Video – Covid19
  • O nama
    • O nama
    • Opšti podaci-obrazac pdv
    • Istorijat Instituta
    • Spisak lekara Instituta
    • Politika kvaliteta
    • Galerija fotografija
    • Lokacija
  • Organizacija
    • Uprava i drugi organi upravljanja
      • Uprava
      • Upravni odbor
      • Nadzorni odbor
      • Stručni savet
      • Etički odbor
    • Organizacija i oprema
    • Klinika za kardiologiju
    • Klinika za reumatologiju
    • Služba za ortopediju
    • Klinika za rehabilitaciju KVB
    • Klinika za rehabilitaciju – odeljenje E
    • Služba za laboratotijsku, radiološku i druge dijagnostike
    • Služba za farmaceutsku zdravstvenu delatnost (bolnička apoteka)
    • Služba za pravne i ekonomsko finansijske poslove
    • Služba za tehničke i druge slične poslove
  • Informacije
    • Informacije za pacijente
      • Zaštitnik prava pacijenata
      • Prava pacijenata
    • Zakazivanje pregleda
      • Bolničko lečenje
      • Pregled lekara specijaliste – ambulante
      • Dopler magistralnih krvnih sudova vrata
      • Dopler krvnih sudova nogu
      • Ultrazvuk srca (Eho) – 2D i 3D
      • Holter EKG-a
      • 24č monitoring krvnog pritiska
      • Test opterećenja
      • Stres eho test
      • Ergospirometrija
      • Torakalna bioimpedanca
      • Kapilaroskopija
      • Mišićno skeletni ultrazvuk
      • MRI
      • Osteodenzitometrija
      • EMNG
      • Reumatološki konzilijarni pregled
    • Indikacije
    • Terapije
    • Termomineralna voda
    • Predavanje za pacijente
    • Liste čekanja
    • Oglasi i konkursi
  • Cenovnik
    • POST – COVID
      • POST-KOVID Cenovnik
      • Sadržaj programa
      • Napravite korak sa nama
    • Smeštaj
    • Ishrana pacijenata
    • Cenovnik smeštaja 2021/2022
    • Cenovnik smeštaja za otežano pokretne pacijente sa posebnim potrebama
    • Cenovnik specijalizovanih programa dijagnostike i lečenja
    • Cenovnik WELLNESS usluga
    • Cenovnik balneofizikalnih procedura
    • Cenovnik smeštaja wellness paketa
  • Dokumenta
    • Dokumenta od javnog značaja
      • Finansijski plan
      • Informator o radu
      • Završni račun
      • Finansijski izveštaj
      • Dnevni finansijski izveštaj
      • Dnevni red sednica etičkog odbora
      • Zalihe lekova i medicinskog potrošnog materijala
      • Medicinska i dijagnostička oprema
      • Interni akt – Javna nabvaka
      • Pravna služba
      • Konkursi
    • Javne nabavke
      • Nabavka dobara
      • Nabavka radova
      • Nabavka usluga
      • Plan javnih nabavki
    • Dijagnostički srodne grupe
    • Brošure
  • Edukacija
    • Naučno istraživački rad
      • Naučni projekti
      • Publikovani naučni radovi
      • Kliničke studije
      • Doktorske i magistarske teze
      • Profesionalna i strukovna zvanja
    • Simpozijumi
      • Aktuelnosti u kardiologiji 7
      • Zapaljenske reumatske bolesti 2018
    • Akreditovana predavanja za lekare, med. sestre i tehničare
    • Nastavna baza Medicinskog fakulteta
    • Издавачка делатност-Балнеоклиматологија
  • SrpskiSrpski
    • СрпскиСрпски
    • SrpskiSrpski
    • EnglishEnglish
    • DeutschDeutsch
    • РусскийРусский

Politika kvaliteta

Strategija

Institut za lečenje i rehabilitaciju „Niška Banja“, Niš pruža vrhunsku zdravstvenu zaštitu sekundarnog i tercijarnog nivoa za stanovnike sa teritorije Republike Srbije, odgovara izazovima današnjeg vremena i sledi reforme zdravstvenog sistema Republike Srbije. Ova zdravstvena zaštita je zasnovana na najboljim dokazima iz prakse i istraživanja, i u skladu je sa najvišim profesionalnim i etičkim standardima. Mi smo zdravstvena ustanova koja prihvata sve izazove tercijarne i sekundarne zdravstvene zaštite, kreiramo i implementiramo inovativna rešenja, čijom realizacijom želimo da potvrdimo kvalitet naših usluga.

Strategija Instituta je da svoju vrednost iskazuje kroz kreativnost, kompetentnost, kvalitet zdravstvenih usluga, zadovoljstvo pacijenata, transparentnost, inovativnost, timski rad, brigu o zaposlenima, stručni i profesionalni razvoj i osećaj sigurnosti i pripadnosti Institutu. Fokusirani smo na funkcionalnost, bezbednost, pouzdanost i ostale prateće izazove sa kojima se suočavaju naši klijenti u cilju postizanja boljeg imidža na tržištu, smanjenja štete od potencijalnih incidenata, sniženju troškova, povećanja efektivnosti, efikasnosti profita a u skladu sa poslovnim ciljevima i planovima organizacije.

Vizija stalnog unapređenja kvaliteta je dostizanje bezbednosti i sigurne zdravstvene zaštite koju zajedničkim naporima razvijaju svi ključni akteri u zdravstvenom sistemu u interesu korisnika.

Misija Instituta je stvaranje moderne bolnice, okrenute pacijentu, sa visokim kvalitetom zdravstvenih usluga, uvođenje novih, savremenih dijagnostičkih i terapijskih procedura.

Politika kvaliteta

Politika kvaliteta Instituta za lečenje i rehabilitaciju „Niška Banja“,  je zasnovana na sledećim principima:

1. Naše usluge potpuno zadovoljavaju zahteve propisa, standarda i očekivanja klijenata.
2. Vrhunski kvalitet se realizuje uz istovremeno sniženje troškova, povećanje efektivnosti, efikasnosti, produktivnosti i profita.
3. Menadžment kvaliteta je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.
4.Timski rad rukovodilaca obezbeđuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.
5. Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.
6. Usklađen održiv razvoj, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih u Institutu.
7. Klima saradnje, poverenja i pripadnost Institutu se zasniva na uključivanju zaposlenih u kreiranje i poboljšavanje poslovnih procesa i usluga.
8. Sprovođenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.
9. Preispitivanje sistema menadžmenta kvaliteta po ISO 9001 od strane   rukovodstva se odvija sa ciljem postizanja kontinualnih poboljšavanja, a sve u cilju pružanja što kvalitetnijih zdravstvenih usluga.
10. Usklađen održiv razvoj, zaštita čovekove okoline, štednja prirodnih resursa, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih u Institutu.
11. Planiranja i primenjivanja mera za bavljenje rizicima i prilikama radi povećanja efektivnosti sistema menadžmenta kvalitetom i poboljšanja usluga.

Politika kvaliteta bezbednosti hrane u Institutu za lečenje i rehabilitaciju „Niška Banja“

Institut primenjuje HACCP sistem prema Kodeks alimetarijusu CAC/RCP 1-1969, Rev. 4-2003 kako bi osigurao da hrana bude bezbedna za upotrebu i traženog kvaliteta.

Na najekonomičniji način se upravlja sredstvima i zalihama hrane. Zato su dobavljači hrane provereni, pouzdani, stabilnog kvaliteta, brzi i tačni u preuzetim rokovima isporuke.

Zaposleni koji rade sa hranom su u potpunosti obučeni, kvalifikovani, sposobni i motivisani za pripremu hrane prema svim zahtevima kvaliteta hrane.

Radi osiguranja da korisnici  Instituta uvek dobijaju bezbednu i kvalitetnu hranu prati se zakonska regulativa, najnovija saznanja, dobra proizvođačka praksa, dobra higijenska praksa i standardi iz oblasti pripreme hrane.

Kategorije

  • Medicinski sektor
  • Nemedicinski sektor
  • Utisci gostiju

Skorašnji članci

  • Radno vreme bazena u Radonu od 15.5.2022
  • RADNO VREME FIZIKALNE TERAPIJE U STACIONARU U VREME USKRŠNJIH PRAZNIKA
  • Prolećna kardiološka radionica na Kopaoniku (organizator Akademski Medicinski Edukacioni Centar – AMEC)
  • INSTITUT „NISKA BANJA“ NA 43. MEĐUNARODNOM SAJMU TURIZMA U BEOGRADU – KAFE PROMAJA 21.03.2022.
  • Zahvalnica
Kontakt

Institut za lečenje i rehabilitaciju
“Niška Banja“, Niš

Srpskih junaka 2, 18205 Niška Banja


Telefon: +381 18 502046

Mejl: inb@radonnb.co.rs


Marketing služba: +381 18 502211 marketing.sluzba@radonnb.co.rs


Rezervacija smeštaja - prijemna služba Instituta:
Tel.: +381 18 502 010; +381 18 502 020;
+381 18 502 030


Više informacija

Izdvajamo

    * Kongresni turizam

    * Velnes

    * Sportski turizam

    * Turistička ponuda Niške Banje

Linkovi

* Svi

* Ministarstvo zdravlja RS

* RFZO

* Moj doktor

* Medicinski fakultet Univerziteta u Nišu

Copyright Diyomi soft 2022
Design by Diyomi soft