Česta pitanja

Da li u banju mogu doći sa uputom zdravstvenog osiguranja?

  • Da. Potrebno je da se javite Vašem izabranom lekaru u Vašem Domu zdravlja koji će Vam objasniti na koji način možete dobiti uput za Institut i koji će na osnovu Vaše dijagnoze i mesta boravka dati predlog za ambulantno ili stacionarno lečenje.

Šta treba da ponesem u banju?

  • Obavezno ponesite neki lični dokument (lična karta, pasoš). Ukoliko posedujete medicinsku dokumentaciju sa prethodnih lečenja, ponesite je. Takođe, ako koristite neke lekove, trebalo bi i njih da ponesete. Ponesite nešto komotnije stvari od garderobe, patike, kupaći kostim.

Da li u banju mogu doći ako nemam uput zdravstvenog osiguranja – o ličnom trošku?

  • Da. Ne morate imati uput RFZO-a da biste se lečili u Institutu. Možete koristiti usluge smeštaja i terapija u željenom broju dana, po aktuelnom cenovniku, u zavisnosti od izvršene rezervacije.

Koliko dana bi trebalo da traje lečenje?

  • Lekari preporučuju optimalno 21 dan terapijskog lečenja. Da bi se postigao pravilan terapijski efekat potrebno je bar 10 terapijskih dana.

Da li postoji mogućnost odloženog plaćanja?

  • Ukoliko ste penzioner Republike Srbije, imate mogućnost plaćanja lečenja na 6 mesečnih rata putem administrativne zabrane (uz poslednji penzioni ček i ličnu kartu); rata ne treba da prelazi trećinu penzije. Takođe, imate mogućnost plaćanja na 3 jednake mesečne rate čekovima građana. Za više informacija, pozovite 018/502-010, 018/502-020, 018/502-030.

Da li mogu platiti karticom?

  • Da. Prihvatamo MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron i Dina kartice. Za više informacija, pozovite 018/502-010, 018/502-020, 018/502-030.

Da li postoji mogućnost plaćanja iz inostranstva?

  • Da. Ukoliko želite da platite iz inostranstva poslaćemo predračun u odgovarajućoj valuti (euro, dolar, chf ) i instrukcije za plaćanje.

Da li mogu da koristim dodatne usluge pored terapija i dijagnostičkih procedura koje su uključene u cenu?

  • Da. Uz konsultaciju lekara, možete uplatiti dodatne terapije i dijagnostičke procedure koje ne ulaze u cenu naših paketa.

Ko može da koristi prirodni faktor (blato i vodu)?

  • Prirodni faktor je indikovan za reumatološka oboljenja, oboljenja koštano-zglobnog sistema i brojna druga stanja. Najbolje bi bilo da se konsultujete sa našim lekarom specijalistom da li je prirodni faktor indikovan i za vaše zdravstveno stanje.

Da li mogu da koristim smeštaj bez terapija?

  • Da. Ukoliko ne želite da korisite terapije, možete koristite usluge iz naših paketa smeštaja sa uslugama iz Wellness Centra.

Da li mogu da uplatim privatan smeštaj i da samo koristim terapije?

  • Da. Možete doći na lekarski pregled svakim radnim danom do 14č i obaviti pregled, zakazati terapije i koristiti ih u željenom broju dana.

Da li svi objekti imaju iste sadržaje?

  • Da. Svi objekti Instituta, „Radon, „Zelengora i „Terme, imaju svoj restoran i terapijski deo.

Da li postoji bežični internet i da li se plaća?

  • Da. Wi-Fi internet je besplatan i sve sobe u okviru stacionara kao i Velnes Centar su pokriveni bežičnim internetom.

Da li je dozvoljeno pušenje u vašim objektima?

  • Ne. U okviru Instituta, u sobama, restoranima i terapijskom bloku strogo je zabranjeno pušenje.

Da li postoji parking pored vaših objekata?

  • Da. Parking se ne plaća.

Da li postoji menjačnica u vašoj ustanovi?

  • Ne. Menjačnica postoji u centru Niške Banje, u blizini naših objekata.

Da li postoji prodavnica u sklopu vaše ustanove?

  • Ne. Prodavnice postoje u centru Niške Banje, u blizini naših objekata.

Da li postoji pošta u vašoj ustanovi?

  • Ne. Pošta postoji u centru Niške Banje, u blizini naših objekata.

Kakva je klima u Niškoj Banji?

  • Podneblje Niške Banje ima umereno-kontinentalnu klimu i vazduh je svež i čist. Leti je znatno osunčanje, ali bez velikih vrućina. Povetarac i šumski vazduh donose osveženje, sprečavaju vreline i čine noći prijatnim. Srednja godišnja temperatura u Niškoj Banji je 12,2°C.