Zapažen nastup Instituta „Niška Banja” na Sajmu turizma u Beogradu

Pod sloganom „Kad je odmor nije teško” od 23. do 26. februara 2023. godine u Beogradu održana je najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu, 44. Međunarodni sajam turizma.Sajam se, poput samog turizma, konstantno inovira i prilagođava turističkim prilikama i poslovnoj klimi u branši, kako bi se zadovoljila neprekidna želja ljudi za putovanjima i traganje posetilaca za novim destinacijama. Tradicionalno, na sajmu su učestvovale najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, zdravstveni centri u našim banjama, turističke organizacije, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.

Događaj je počeo nastupom Slobodana Trkulje i benda Balkanopolis, kreativnog ambasadora nacionalne platforme Srbija Stvara. Prikazan je video Turističke organizacije Srbije „Doživi Srbiju” koji je predstavio prirodne lepote, bogatu gastronomsku ponudu i gostoljubive ljude, koji su nesporni kvalitet u promociji doživljaja koji nudi Srbija kao turistička destinacija.

Svečano otvarajući 44. Međunarodni sajam turizma, predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će sve koji dođu u Srbiju osećati dobrodošlicu, i ukazao da je Srbija u poslednjih nekoliko godina napravila velike pomake u turizmu a da je u 2022. imala prihod od 2,5 milijarde dolara, što je 3,5 puta više nego pre 10 godina. Predsednik je naveo da je u prvih mesec i po dana ove godine broj dolazaka stranih turista u Srbiju povećan za 53 odsto, a rast noćenja za 69 odsto u odnosu na isti period prošle godine i da je „Srbija prva u Evropi po porastu broja turista”. On je najavio i da će se Srbija boriti da Beograd bude domaćin specijalizovane EKSPO izložbe 2027. godine, koja bi značila turistički bum za našu zemlju.

Ove godine je Institut „Niška Banja” imao zajednički nastup sa Turističkom organizacijom Niša, a atraktivan izgled štanda privukao je veliki broj posetilaca kako iz cele Srbije, tako i iz inostranstva. Institut je promovisao nove usluge koje pruža u adaptiranom objektu Velnes Studio – Bazen broj 3, koji je otvoren 2022. godine uz finansijsku pomoć Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije. Takođe, Institut je promovisao i postojeće medicinske pakete, već dobro poznate vernim klijentima.

U halama 1, 1A i hali 4 predstavilo se oko 350 izlagača iz 33 države, preko 40 tur-operatora iz zemlje i inostranstva. Ove godine, Sajam turizma i prateće manifestacije obišlo je 40.000 posetilaca. Manifestaciju je pratilo oko 1.000 akreditovanih novinara iz dvadesetak zemalja. Medijske kuće koje su pratile učešće Instituta na ovogodišnjem sajmu kroz formu reportaže su: Belle Amie TV, NTV, TV Kopernikus i Guliver produkcija iz Kruševca (koja emituje svoje priloge na preko 40 lokalnih televizija u Srbiji). Posle svečanog otvaranja prilikom obilaska sajma turizma, posetu predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića štandu Instituta „Niška Banja” i Turističke organizacije Niša, pratili su svi domaći i strani mediji (elektronski i štampani), u direktnom prenosu, kao i izveštavanjem kroz reportaže i članke.