Pozitivne preporuke iz Stare Pazove

Poštovana Marketing služba,

Ovom prilikom želim, nakon jednog dana po povratku sa privatnog smeštaja u Institutu na bazi „Deluks banjskog medicinskog dana” i boravka u sobi broj 807, da iznesem svoja osećanja za Vašu Knjigu utisaka. Da, u Knjigu utisaka se piše pri kraju boravka, ali ja imam toliko dobrih utisaka da bi mi trebalo dosta vremena da napišem, a možda nešto i zaboravim, pa mislim da ćete me razumeti.

Da počnemo prvo sa Marketing službom i gospodinom Ivicom Todorovićem sa kojim sam stupio u kontakt putem mejla. Navedeni gospodin je bio na visokom nivou profesionalizma prilikom deljenja informacija o Banji i smeštaju. Nakon razmene par mejlova, rezervacija je bila potvrđena. Gosp. Todorović me je kontaktirao i tokom mog boravka u Banji i raspitivao se da li sam zadovoljan uslugama i smeštajem. Poslednjih 6 godina boravio sam u banjama čak 12 puta, i ni u jednoj nisam imao sličan način ophođenja kao u Institutu „Niška Banja”.

A sada o prijemu i recepciji. O smeštaju koji sam dobio na raspolaganje, po mojoj želji jednokrevetna soba, urednosti od strane spremačice od prvog do poslednjeg dana, o medicinskom osoblju, medicinskim sestrama na odeljenju – sve same pohvale. Doktorica Ivana Krstić je odlična doktorica, obilazi pacijente redovno, komunikativna je i rado stupa u kontakt sa pacijentima, to jest želi da sazna šta pacijenta tišti. Mene je obilazila svakodnevno.

Začudilo me je da je i direktorica dr Deljanin osvanula drugog dana mog boravka u mojoj sobi, možda nije prava reč osvanula, već začudila jer me je njena poseta zaista začudila u najpozitivnijem smislu – raspitivala se kako sam došao u Institut, ali i o mojoj bolesti. Ovaj njen gest mi govori da ona radi mnogo više nego što treba. Gospodin načelnik dr Milan Šljivić je bio u poseti par puta i zalagao se da se postigne što bolji rezultat u moju korist uz jako fino i stručno ponašanje.

U nedogled bih ovako mogao uda pišem pohvale i zato mislim da ćete razumeti zašto sve ovo nisam zabeležio u Knjigu utisaka. Ah, umalo da zaboravim da napišem nekoliko redaka o osoblju Wellness Centra, ocena više nego odlična, kao i tačnost u terminima i organizaciji posla koja je za svaku pohvalu. Da, i malo o osoblju za terapije koje sam imao, savršeno i sve pohvale. Takođe, o doktorima na dijagnostici i tehničkom osoblju koje je vršilo preglede isto sve naj, naj. Ah da, i nešto o gospodinu Karadžiću i njegovom kolegi koji su vrlo rado izašli u susret i podesili mi internet konekciju čak na tri laptopa i jednom tabletu. Da, tri, jedan poslovni laptop, drugi pak za komunikaciju sa unukom koja me voli videti na velikom ekranu preko Skajpa.

Ako sam nekog zaboravio da navedem nek se ne uvredi, nije namerno… Preporuku dr Šljivića i dr Krstića da se vidimo za godinu dana sam rado prihvatio i od sada ću sve kardiološke preglede obavljati kod Vas dok god mogu da vozim auto 300km od Stare Pazove do Niške Banje.

Nadam se da će Marketing služba na čelu sa gospodinom Todorovićem, preneti moje mišljenje i utiske svima, počev od restorana pa sve do poslednjeg angažovanog na radu u Niškoj Banji, to jest Institutu.

 

Pozdrav,
Jan Faraga
Stara Pazova