Позитивне препоруке из Старе Пазове

Поштована Маркетинг служба,

Овом приликом желим, након једног дана по повратку са приватног смештаја у Институту на бази „Делукс бањског медицинског дана и боравка у соби број 807, да изнесем своја осећања за Вашу Књигу утисака. Да, у Књигу утисака се пише при крају боравка, али ја имам толико добрих утисака да би ми требало доста времена да напишем, а можда нешто и заборавим, па мислим да ћете ме разумети.

Да почнемо прво са Маркетинг службом и господином Ивицом Тодоровићем са којим сам ступио у контакт путем мејла. Наведени господин је био на високом нивоу професионализма приликом дељења информација о Бањи и смештају. Након размене пар мејлова, резервација је била потврђена. Госп. Тодоровић ме је контактирао и током мог боравка у Бањи и распитивао се да ли сам задовољан услугама и смештајем. Последњих 6 година боравио сам у бањама чак 12 пута, и ни у једној нисам имао сличан начин опхођења као у Институту Нишка Бања.

А сада о пријему и рецепцији. О смештају који сам добио на располагање, по мојој жељи једнокреветна соба, уредности од стране спремачице од првог до последњег дана, о медицинском особљу, медицинским сестрама на одељењу – све саме похвале. Докторица Ивана Крстић је одлична докторица, обилази пацијенте редовно, комуникативна је и радо ступа у контакт са пацијентима, то јест жели да сазна шта пацијента тишти. Мене је обилазила свакодневно.

Зачудило ме је да је и директорица др Дељанин осванула другог дана мог боравка у мојој соби, можда није права реч осванула, већ зачудила јер ме је њена посета заиста зачудила у најпозитивнијем смислу – распитивала се како сам дошао у Институт, али и о мојој болести. Овај њен гест ми говори да она ради много више него што треба. Господин начелник др Милан Шљивић је био у посети пар пута и залагао се да се постигне што бољи резултат у моју корист уз јако фино и стручно понашање.

У недоглед бих овако могао уда пишем похвале и зато мислим да ћете разумети зашто све ово нисам забележио у Књигу утисака. Ах, умало да заборавим да напишем неколико редака о особљу Велнес Центра, оцена више него одлична, као и тачност у терминима и организацији посла која је за сваку похвалу. Да, и мало о особљу за терапије које сам имао, савршено и све похвале. Такође, о докторима на дијагностици и техничком особљу које је вршило прегледе исто све нај, нај. Ах да, и нешто о господину Караџићу и његовом колеги који су врло радо изашли у сусрет и подесили ми интернет конекцију чак на три лаптопа и једном таблету. Да, три, један пословни лаптоп, други пак за комуникацију са унуком која ме воли видети на великом екрану преко Скајпа.

Ако сам неког заборавио да наведем нек се не увреди, није намерно… Препоруку др Шљивића и др Крстића да се видимо за годину дана сам радо прихватио и од сада ћу све кардиолошке прегледе обављати код Вас док год могу да возим ауто 300км од Старе Пазове до Нишке Бање.

Надам се да ће Маркетинг служба на челу са господином Тодоровићем, пренети моје мишљење и утиске свима, почев од ресторана па све до последњег ангажованог на раду у Нишкој Бањи, то јест Институту.

 

Поздрав,
Јан Фарага
Стара Пазова