Jan Faraga, Stara Pazova

Poštovana Marketing služba,

Ovom prilikom želim, nakon jednog dana po povratku sa privatnog
smeštaja u Institutu na bazi „Deluks banjskog medicinskog dana“ i boravka u
sobi broj 807, da iznesem svoja osećanja za Vašu knjigu utisaka. Da, u knjigu
utisaka se piše pri kraju boravka, ali ja imam toliko dobrih utisaka da bi mi
trebalo dosta vremena da napišem, a možda nešto i zaboravim, pa mislim da ćete
me razumeti.

A sad da počnemo prvo sa Marketing službom i gospodinom Ivicom
Todorovićem sa kojim sam došao u kontakt preko mejla…Navedeni gospodin je
bio na viskom nivou objašnjenja o banji i preporuci, čak smo među sobom par
mejla razmenili i rezervacija je bila potvrđena od gosp.Todorovića koji me je i
kontaktiro tokom mog boravka u banji i raspitivo se da li sam zadovoljan
uslugama, da li je to, to šta se i preporučuje. Čak je i predžadnji dan bio još
jednom da se raspita o mom utisku. Mogu Vam reći da sam ja zadnjih 6 godina
posetio čak 12 puta banje, gde nisam imao takav način ophođenja kao kod Vas.

A sada o prijemu i recepciji, isto mislim sve najbolje…O smeštaju koji
sam dobio na raspolaganje, po mojoj želji jednokrevetna soba, urednost od
strane spremačice od prvog do zadnjeg dana je odlična….O medicinskom
osoblju, medicinskim sestrama na odeljenju sve samo pohvalno, kao i o
obavljanju nihovih obaveza. O doktorici Ivani Krstić mogu Vam reći da je
odlicna doktorica, obilazi pacjente redovno, komunikativna je i rado stupa u
kontakt, tojest želi da sazna šta pacjenta tišti i tako je bilo od prvod do zadnjeg
dana…

Začudilo me da i direktorica doktorka Deljanjin osvanula drugog mog
dana boravka u mojoj sobi, mozda nije prava reč osvanula, već začudila me
njena poseta. Šta to znači…znači mnogo da radi više možda nego treba,
raspitivala se kako sam došao kod Vas i o mojoj bolesti….O gospodinu
načelniku dr Milanu Šljiviću šta da kažem ….bio u poseti par puta i zalagao se
da se postigne što bolji rezlutat u moju korist uz jako fino i stručno
ponašanje…..

Ovako bih mogao u nedogled pohvale da pišem i zato mislim da
ćete me razumeti zašto nisam sve ovo pisao u knjigu utisaka …Ah evo već
umalo da sam zaboravio da napišem o osoblju u velnesu , ocena više nego
odlična, kao i tačnost u terminima i organizaciji posla koja je za svaku
pohvalu…Da, i malo o osoblju za terapije koje sam imao, savršeno i sve
pohvalno. Takođe o doktorima na dijagnostici i tehničkom osoblju koje je vršilo
preglede isto sve naj, naj …Ah da i nesto o gospodinu Karadžiću i njegovom
kolegi koji su vrlo rado izašli u susret da mi programiraju internet konekciju čak
na tri laptopa i jednom tabletu…Da tri, jedan poslovni laptop, drugi pak za
komunikaciju sa unukom koja me voli videti na velikom ekranu preko skypa.

Ako sam nekog zaboravio da navedem nek se ne uvredi, nije bilo namerno već
sam čisto zaboravio…Preporuka dr Šljivića i dr Krstić je da se vidimo za 1
godinu, koju mogu Vam reći da sam prihvatio i da ću od sada sve kardiološke
preglede raditi kod Vas dokle god ću moći da vozim auto tih 300km od Stare
Pazove do Niške Banje…Nadam se da će Marketing služba na čelu sa
gospodinom Todorovićem, preneti moje mišljenje i utiske svima, počev od
restorana pa sve do poslednjeg angažovanog na radu u Niškoj Banji, to jest
Institutu.

Pozdrav,
Jan Faraga
Stara Pazova