
Под слоганом „Кад је одмор није тешко“ од 23. до 26. фебруара 2023. године у Београду одржана је најзначајнија туристичка манифестација у земљи и региону,44. Међународни сајам туризма. Сајам се, попут самог туризма, константно иновира и прилагођава туристичким приликама и пословној клими у бранши, како би се задовоЉила непрекидна жеЉа Људи за путовањима и трагање посетилаца за новим дестинацијама. Традиционално, на сајму су учествовале најзначајније туристичке агенције, удружења и организације, хотели,здравствени центри у нашим бањама, туристичке организације, транспортне компаније и међународни тур-оператори.
Догађај је почео наступом Слободана ТркуЉе и бенда Балканополис, креативног амбасадора националне платформе Србија Ствара.Приказан је видео Туристичке организације Србије „Доживи Србију“ који је представио природне лепоте, богату гастрономску понуду и гостоЉубиве Људи, који су неспорни квалитет у промоцији доживЉаја који нуди Србија као туристичка дестинација.
Свечано отварајући 44. Међународни сајам туризмапредседник Републике Србије Александар Вучић рекао је да ће све који дођу у Србију дочекати велика добродошлица, и указао да је Србија у последњих неколико година направила велике помаке у туризму и да је у 2022. имала приход од 2,5 милијарде долара, што је 3,5 пута више него пре 10 година. Председник је навео да је у првих месец и по ове године број долазака страних туриста у Србију повећан за 53 одсто, а раст ноћења за 69 одсто у односу на исти период прошле године и да је „Србија прва у Европи по порасту броја туриста“. Он је најавио и да ће се Србија борити да Београд буде домаћин специјализоване ЕКСПО изложбе 2027. године, која би значила туристички бум за нашу земЉу.
Ове године је Институт „Нишка Бања“ имао заједнички наступ са Туристичком организацијом Ниша, а атрактиван изглед штанда привукао је велики број посетилаца как из целе Србије тако и из иностранаства. Институт је промовисао нове услуге које пружамо у адаптираном објекту „Велнес студио-базен број 3“, који смо отворили 2022. године уз финансијску помоћ Министарства за туризам и омладину. Такође смо промовисали постојеће медицинске пакете, већ добро познате нашим клијентима.
У халама 1, 1А и хали 4 представило се око 350 излагача из 33 државе, преко 40 тур-оператора из земЉе и иностранства. Ове године, Сајам туризма и пратеће манифестације обишло је 40.000 посетилаца. Манифестацију је пратило око 1.000 акредитованих новинара из двадесетак земаЉа. Медијске куће које су пратиле на сајму учешће Института кроз форму репортаже су: Белламие ТВ, НТВ, ТВ Коперникус и Гуливер продукција из Крушевца (која емитује своје прилоге на преко 40 локалних телевизија у Србији). После свечаног отварања приликом обиласка сајма туризма, посету председника Републике Србије Александра Вучића штанду Института „Нишка Бања“ и Туристичке организације Ниша, пратили су сви домаћи и страни медији (електронски и штампани), у директном преносу као и извештавањем кроз репортаже и чланке.












