Поставите питање – затражите мишљење, савет или информацију о својим правима.
Пацијенти који сматрају да је повређено или угрожено њихово законом гарантовано право, могу се обратити писменим путем Заштитнику права пацијената.
Канцеларија заштитника права осигураних лица налази се у Клиничком центру Ниш, у приземљу зграде „Мединг“ – а, ул. Булевар др Зорана Ђинђића 48.
Заштитник је надлежан за давање правних савета, решавање евентуалних неспоразума и оцену основаности поднетог приговора у року од 5 дана.
Незадовољан пацијент може се обратити писменим путем и Здравственој инспекцији у Нишу, Ул.Страхињића Бана ББ 18000 Ниш.
Напомене:
- Анонимни приговори се не евидентирају;
- Пригивор подноси пацијент или члан његове уже породице;
- Одговор се дотавља подносиоцу приговора у року од 5 дана;
- Приговор и одговор куцају се у два примерка;
- Предмет приговора, тј.разлог за његово подношење, мора бити прецизиран у погледу врсте, времена, места и лица на које се приговор односи
- Заштитник права пацијената одговор даје као: правни савет, мишљење или обавештење о суштини и обиму конкретног пацијентовог права;
- Ако је заштитник својим посредовањем исправио констатовану грешку или пропуст, и тиме спречио штетне последице или угрожавање права пацијената – то се констатује у одговору на приговор;
- Пацијент незадовољан одговором на приговор, може се обратити Здравственој инспекцији града Ниша, или Министарству здравља Републике Србије;
- Бланко образац Приговора можете преузети ОВДЕ.