• Лековитост
    Топла лековита вода Нишке Бање са просечном температуром од 37Ц природно обогаћена гасом радона, у комбинацијама са другим терапијама помаже код лечења: кардиоваскуларних обољења, свих облика повишеног крвног притиска, реуматских обољења, изузетно повољно делује на рехабилитације стања након: прелома костију и ишчашења зглобова, централне одузетоси и операција кичме оштећења крвних судова и др.
  • Бањски медицински дан обухвата
    - Смештај
    - Исхрану
    - Лечење и дијагностику (тест оптерећења, одређене лабораторијске анализе које улазе у цену бањског дана) - терапијске процедуре које улазе у цену бањског дана
  • Смештај
    Институт "Нишка Бања" располаже следећим смештајним капацитетима:
    - Стационар Радон - 300 лежаја
    - Стационар Зеленгора - 160 лежаја
    - Стационар Терме - 100 лежаја

ДИЈАГ.СРОДНЕ ГРУПЕ

КОНТАКТИ

Заштитник права пацијената

 

 

Поставите питање – затражите мишљење, савет или информацију о својим правима.

Пацијенти који сматрају да је повређено или угрожено њихово законом гарантовано право, могу се обратити писменим путем Заштитнику права пацијената.

Канцеларија заштитника права осигураних лица налази се у Клиничком центру Ниш, у приземљу зграде „Мединг“ – а, ул. Булевар др Зорана Ђинђића 48.

Заштитник је надлежан за давање правних савета, решавање евентуалних неспоразума и оцену основаности поднетог приговора у року од 5 дана.
Незадовољан пацијент може се обратити писменим путем и Здравственој инспекцији у Нишу, Ул.Страхињића Бана ББ 18000 Ниш.

 

Напомене:
  • Анонимни приговори се не евидентирају;
  • Пригивор подноси пацијент или члан његове уже породице;
  • Одговор се дотавља подносиоцу приговора у року од 5 дана;
  • Приговор и одговор куцају се у два примерка;
  • Предмет приговора, тј.разлог за његово подношење, мора бити прецизиран у погледу врсте, времена, места и лица на које се приговор односи
  • Заштитник права пацијената одговор даје као: правни савет, мишљење или обавештење о суштини и обиму конкретног пацијентовог права;
  • Ако је заштитник својим посредовањем исправио констатовану грешку или пропуст, и тиме спречио штетне последице или угрожавање права пацијената – то се констатује у одговору на приговор;
  • Пацијент незадовољан одговором на приговор, може се обратити Здравственој инспекцији града Ниша, или Министарству здравља Републике Србије;
  • Бланко образац Приговора можете преузети ОВДЕ.